AGM 2023 Madrid
Thursday 23th - Saturday 25th of March 2023

PROGRAMA DE LA CONFERENCIA

Fundación Lealtad es un evaluador independiente de ONG. Analizamos la gestión, gobernanza, uso de los fondos, situación económica, voluntariado y transparencia de las ONG. Para que puedas colaborar con garantía y realizar una donación eficaz.

We are looking forward to seeing you in Madrid!

Please fill one form per every person assisting the AGM.

General information

Attendance*

Trip details

Please, note Public Conference starts on Thursday 23rd at 9:00 am. You’ll need to arrive to Madrid on Wednesday 22nd to be part of the full program.

Hotel

• Email subject: "Fundación Lealtad" - Reservation ICFO

• Name and surname

• Telephone number

• Credit card number and expiration date

Cancellation policy: Possibility to modify or cancel without cost until 18:00h 7 days before the arrival date.

As the hotel is located in the center of Madrid, please book as soon as posible.

Program

Thursday 23rd

Public conference with lunch (simultaneous English translation). “International conference of charity monitors: Raising trust”

Friday 24th

AGM with lunch (9:30 - 16:00 approx.) GMT+1h

Saturday 25th

Sunday 26th

Another questions

No Covid restrictions in Spain since June 2022. However, the mask is mandatory for public transport.

PONENTES

smiling cheerfully and casually with a positive, happy, confident and relaxed expression

Ingeniero de software

Añade la descripción del miembro del equipo aquí. Elimina el texto si no es necesario.

VIVE LA CONFERENCIA EN DIRECTO

Reproducir vídeo